Milovanović i „jugići“ u fokusu

04.06.2018

Vreo nedeljni dan dočekao je svih 88 takmičara na idealno pripremljenoj stazi za uvodnu trku Šampionata Srbije na kružnim stazama. Nakon svečanog otvaranja, tačno u podne na stazu su izašli vozači najjače divizije, sastavljene od mašina zapremine 2.000 kubika, E1 i SP specifikacije, i klase V, zajedno sa vozilima Kupa 1.600 SL. Najbolji sa treninga, Nemanja Milovanović, poveo je trku, ali ga je silno motivisani brat Mirko već u drugom krugu pretekao. Bratski okršaj nije dugo potrajao, pošto je Mirko odustao zbog kvara menjača na svom „ford fokusu“, te je Nemanji bio otvoren put ka pobedi u klasi i diviziji, jer su i Božilović i Čolović zbog kvarova polako jezdili ka cilju, dok Aleksandar Tošić nije ni startovao, zbog problema s menjačem. Tako je Nemanja Milovanović konačno zabeležio pobedu u svojoj „hondi sivik E1“, drugi je povratnik na stazu, Slobodan Jovanović u „hondi integri“, ispred Alekse Radojkovića, takođe u „hondi sivik“ ali novije generacije, koji je zaostao ceo krug. U klasi SP slavio je Dragan Verba Stojković u dobro nam poznatoj „alfi 147 SP“, a na podijumu su se našli Darko Božilović i Dejan Čolović, u „ranjenim“ spravama „ford fokus SP“. Što se tiče klase V, gost iz Republike Srpske, Jasmin Hrnić, u vrlo brzoj „hondi sivik“, bio je brži od Marija Zahirovića, kojem je pripala i pobeda u pomenutom Kupu 1.600 SL.

Potom je usledila verovatno i najinteresantnija trka dana, u čuvenom „hibridu“. Publika je uživala u bespoštednim okršajima, gurkanjima, preticanjima i kasnim kočenjima, a na kraju se najbolje snašao Časlav Tošić, koji je za nijansu bio brži od Dušana Nastasijevića i odličnog Petra Miloradovića, pošto se momak iz Topole probio do podijuma sa sedme startne pozicije. Iako je tokom većeg dela trke bio u vrhu, Jovan Lazarević je posle jednog kontakta s rivalima izgubio priključak s vodećiima, te završava na četvrtom mestu, ispred dva debitanta u klasi, odličnih Marka Marića i Miloša Paunovića.

Dominacija Radoslava Vukosavljevića u sjajno pripremljenom „pežou 106 E1“ obeležila je trku u diviziji gde su bile spojene klase III i IV. Poznati kragujevački as je sjajnim tempom s početka trke napravio prednost koja je bila na kraju ipak nedostižna za odličnog Nenada Savića i Dragana Lukića, obojica u „jugu 1.4 E1“. U klasi III, Dragan Filipović je bez premca u „pežou 106 N“, dok su daleko iza ostali Radmilo Vojnović i Milovan Ratković. Jedan od favorita pre trke, Vuk Radenković, odustao je u četvrtom krugu, posle kontakta sa takmičarom iz Republike Srpske, Dejanom Tatićem.

Pretposlednja trka dana bila je vožena u okviru Kupa „fića“, a u diviziji od devet vozača dominirao je Aleksandar Radisavljević, nadmašivši ubedljivo rivale. To je bila samo uvertira za završnu trku u „malom N“- u, gde je i bukvalno prštalo na sve strane. Nebrojeno mnogo kotakata, izletanja, pa čak i prevrtanja, rezultirao je dvostrukim izlaskom vozila bezbednosti na stazu i punim rukama posla za sudije i njihove pomoćnike. Upravo prilikom drugog restarta odlučujuću prednost stiče Vladimir Đurović, koji  konkurenciju „hvata na spavanju“, obezbedivši mirnu završnicu za prvi trijumf sezone, upotpunivši tako dobar vikend, pošto je Čačanin završio sedmi u klasi „hibrid“. Dvostruko slavlje čačanskoj ekipi Herc doneo je osvajanjem drugog mesta Mirko Jakovljević, a domaća publika bila je prezadovoljna trećim mestom svotg sugrađanina, Dragana Karanovića. Bez podijuma u apsolutnoj konkurenciji, ali s peharom za najboljeg juniora, ostaje četvrtoplasirani Bojan Jovanović.

Nakraju dana svi su uglavnom bili srećni i zadovoljni, osim onih koji iz raznoraznih razloga nisu uspešno završili trku. Ono što svakako raduje je veliki broj automobila na startu i tradicionalno brojna publika, koja se definitivno uželela trka. Mišeluk je bio sjajan domaćin, organizacija je funkcionisala besprekorno, pa sada priređivačima naredne trke u Banjaluci, u periodu od 14. do 16. juna, ostaje zadatak da na pravi način pariraju „novosadistima“ u dobroj organizaciji.    

Milovanović i „jugići“ u fokusu

Vreo nedeljni dan dočekao je svih 88 takmičara na idealno pripremljenoj stazi za uvodnu trku Šampionata Srbije na kružnim stazama. Nakon svečanog otvaranja, tačno u podne na stazu su izašli vozači najjače divizije, sastavljene od mašina zapremine 2.000 kubika, E1 i SP specifikacije, i klase V, zajedno sa vozilima Kupa 1.600 SL. Najbolji sa treninga, Nemanja Milovanović, poveo je trku, ali ga je silno motivisani brat Mirko već u drugom krugu pretekao. Bratski okršaj nije dugo potrajao, pošto je Mirko odustao zbog kvara menjača na svom „ford fokusu“, te je Nemanji bio otvoren put ka pobedi u klasi i diviziji, jer su i Božilović i Čolović zbog kvarova polako jezdili ka cilju, dok Aleksandar Tošić nije ni startovao, zbog problema s menjačem. Tako je Nemanja Milovanović konačno zabeležio pobedu u svojoj „hondi sivik E1“, drugi je povratnik na stazu, Slobodan Jovanović u „hondi integri“, ispred Alekse Radojkovića, takođe u „hondi sivik“ ali novije generacije, koji je zaostao ceo krug. U klasi SP slavio je Dragan Verba Stojković u dobro nam poznatoj „alfi 147 SP“, a na podijumu su se našli Darko Božilović i Dejan Čolović, u „ranjenim“ spravama „ford fokus SP“. Što se tiče klase V, gost iz Republike Srpske, Jasmin Hrnić, u vrlo brzoj „hondi sivik“, bio je brži od Marija Zahirovića, kojem je pripala i pobeda u pomenutom Kupu 1.600 SL.

Potom je usledila verovatno i najinteresantnija trka dana, u čuvenom „hibridu“. Publika je uživala u bespoštednim okršajima, gurkanjima, preticanjima i kasnim kočenjima, a na kraju se najbolje snašao Časlav Tošić, koji je za nijansu bio brži od Dušana Nastasijevića i odličnog Petra Miloradovića, pošto se momak iz Topole probio do podijuma sa sedme startne pozicije. Iako je tokom većeg dela trke bio u vrhu, Jovan Lazarević je posle jednog kontakta s rivalima izgubio priključak s vodećiima, te završava na četvrtom mestu, ispred dva debitanta u klasi, odličnih Marka Marića i Miloša Paunovića.

Dominacija Radoslava Vukosavljevića u sjajno pripremljenom „pežou 106 E1“ obeležila je trku u diviziji gde su bile spojene klase III i IV. Poznati kragujevački as je sjajnim tempom s početka trke napravio prednost koja je bila na kraju ipak nedostižna za odličnog Nenada Savića i Dragana Lukića, obojica u „jugu 1.4 E1“. U klasi III, Dragan Filipović je bez premca u „pežou 106 N“, dok su daleko iza ostali Radmilo Vojnović i Milovan Ratković. Jedan od favorita pre trke, Vuk Radenković, odustao je u četvrtom krugu, posle kontakta sa takmičarom iz Republike Srpske, Dejanom Tatićem.

Pretposlednja trka dana bila je vožena u okviru Kupa „fića“, a u diviziji od devet vozača dominirao je Aleksandar Radisavljević, nadmašivši ubedljivo rivale. To je bila samo uvertira za završnu trku u „malom N“- u, gde je i bukvalno prštalo na sve strane. Nebrojeno mnogo kotakata, izletanja, pa čak i prevrtanja, rezultirao je dvostrukim izlaskom vozila bezbednosti na stazu i punim rukama posla za sudije i njihove pomoćnike. Upravo prilikom drugog restarta odlučujuću prednost stiče Vladimir Đurović, koji  konkurenciju „hvata na spavanju“, obezbedivši mirnu završnicu za prvi trijumf sezone, upotpunivši tako dobar vikend, pošto je Čačanin završio sedmi u klasi „hibrid“. Dvostruko slavlje čačanskoj ekipi Herc doneo je osvajanjem drugog mesta Mirko Jakovljević, a domaća publika bila je prezadovoljna trećim mestom svotg sugrađanina, Dragana Karanovića. Bez podijuma u apsolutnoj konkurenciji, ali s peharom za najboljeg juniora, ostaje četvrtoplasirani Bojan Jovanović.

Nakraju dana svi su uglavnom bili srećni i zadovoljni, osim onih koji iz raznoraznih razloga nisu uspešno završili trku. Ono što svakako raduje je veliki broj automobila na startu i tradicionalno brojna publika, koja se definitivno uželela trka. Mišeluk je bio sjajan domaćin, organizacija je funkcionisala besprekorno, pa sada priređivačima naredne trke u Banjaluci, u periodu od 14. do 16. juna, ostaje zadatak da na pravi način pariraju „novosadistima“ u dobroj organizaciji.