Brkiću pobeda i rekord, organizatorima pune ruke posla


Nedeljna druga trka prvog trkačkog vikenda na brdskim stazama obeležena je odličnim vožnjama, ali i brojnim incidentima na stazi u Novom Pazaru. Na svu sreću, u tim udesima stradali su samo limarija i tehnika, a niko od vozača nije imao ozbiljnije posledice, što je svakako najvažnije. Ono što svakako raduje je činjenica da su sa bezbednosnog aspekta sva vozila ispunjavala normu, što je jedna od najbitnijih stavki i preduslova za bavljenje automobilizmom.

Dva pre podnevna treninga prošla su u znaku Alekse Radojkovića, koji je osposobio svoj „ford fokus SP“ za nedelju, nakon subotnjeg „mekanog“ prevrtanja na krov. On je ujedno bio i najbrži, ispred još jednom odličnog Željka Pisarića i Uroša Brkića, dok je četvrtoplasirani Dejan Ilić bio fokusiran na podešavanja automobila za trku, nego na rezultat. Koliko je iskustvo bitno na trkama, govori i podatak da je debitant Mirko Jakovljević izleteo pred ciljem prve vožnje, završivši na krovu i ostavši tako da bez šanse da se pojavi na trci.

Nakon treninga uslediolo je svečano otvaranje, gde su sve takimlčare pozdravili i svu sreću poželeli gradonačelnik grada domaćina, Nihat Biševac, i čuveni Pavle Komnenović, koji je došao na trku u znak zahvalnosti za humantirani rad za njegovog sina Miloša. Podsećamo, sav prihod od startnina otišao je u fond za lečenje od leukemije bivšeg takmičara Miloša Komnenovića.

Već je prva vožnja nagovestila veoma neizvesu borbu u sva tri „penjanja“, jer je prvoplasirani Uroš Brkić bio samo 1, 1 sekundu brži od šestoplasiranog Radojkovića! Između njih su se smestili Dejan Ilić, Dragan Lukić, Željko Pisarić i Staniša Lazarac. U svojim klasama prvo vreme imali su Bojan Jovanović u „malom N“- u, njegov brat Petar u „hibridu“ i Luka Kotorčević u klasi 1.400 kubika N. Ta prva vožnja imala je jedan kraći prekid, pošto je Zoran Milisavljevič izleteo i prevrnuo se u krivini šest, ali su sve službe organizatora odlično reagovale, te je staza za svega sedam minuta bila spremna za nastavak takmičenja!

U neizvesnoj borbi za pobedu koncentracija prvo popušta Draganu Lukiću, koji je imao vrlo ozbiljno izletanje u krivini devet tokom druge vožnje. Vozač je za svaki slučaj prevezen u gradsku bolnicu na detaljnija ispitivanja, ali se ubrzo vratio s konstatovanim lakšim nagnječenjima . Na stazi je za to vreme Uroš Brkić ponovo bio najbrži, sada ispred Radojkovića, Pisarića, Lazarca i Ilića. Popularni Dženings je čak imao manje izletanja iza linije cilji, ali je uspeo da sanira manja oštećenja kako bi nastavio trku. Veliku grešku pravi i Luka Kotorčević, pa je Branislav Pijević osigurao pobedu u klasi tri, gde je ostao i ove sezone. Partiju života pruža Jovan Lazarević u „hibridu“, iskoristivši grešku Petra Jovanovića, koja ga je koštala ne samo prve, već i pozicija dva i tri, gde se probijaju Predrag Lambaša i Dragoljub Arsić.

Na svu sreću u poslednjoj trci nije bilo incidenata, pa je Uroš Brkić vožnjom vrednom rekorda staze osigurao pobedu u generalnom plasmanu, ispred Alekse Radojkovića i Staniše Lazarca. Sjajni Pisarić ostaje bez podijuma u generalci za samo 96 hiljaditinki, ali uspeva da nadmaši sugrađanina Ilića. Odlično šesto mesto zauzima pobednik klase „jugo hibrid“, Jovan Lazarević, ispred Lamabše i Branka Rabrenovića, najbržeg u klasi 7. Neizvesna borba među „malim N“- ovima završava se pobedom Marka Marića, jer on u zbiru tri vožnje ima osam desetinku prednosti nad Bojanom Jovanovićem, kojem za utehu ostaje pobeda u klasi juniora.

U pklasmanu klubova prvo mesto osvaja „GAGA rejsing tim“, ispred „AK FAM MM power! i „KV rejsing tima“. Time je uvodno takmičenje sezone okončano u Novom Pazaru, a sjajni domaćini su već nagovestili da ubrzo počinju pripreme za domaćinstvo naredne sezone!